Wednesday, January 20, 2010

Wasp's verse on Alicia's 'Sleeping with a broken heart'

Wasp a kill it pon de Alicia Key's hit "sleeping with a broken heart"
Mi hear say Elephant have a tune pon it too name 'nah go mek it''


mi a cry to mi eyes dem full up
so when ya hear tha song, ya jus gi a money pull up
cry to mi eyes dem full up
so from ya hear tha song, ya jus gi a money pull up
yow
baby dont leave
wasp a beg yuh please
tell me what is alicia if she dont got the keys
mi stand up inna love
mi nah go pun na bended knees
but ya leave me out inna di cold, is like me almost a freeze
me cheat inna di past
but me dey in de present
so we can share di future inna di church by de reverend
mi put u thru hell
but dont mash up mi heavens
becos mi need u close to me like six close to seven
memba when mi keep u satisfied
not every line mi say, she say whats this lie?
is like she cant see say wasp a try
she dont need no alibi she tek of wit this other guy
memba when mi used to send u crazy txts
late night under da sheet, mi gi u crazy sex
and now she escape di craziness
she a tell her new man a me a her crazy ex
and now mi begging for forgiveness
and if u dont believe me, then jehovah is my witness
and u can put this on your gift list
baby u can come anytime u want this dick
and I'll be in the district, working on statistic and now u getting dis..miss
ye mi quit the game whem mi hear a ruff
yow mi need me u inna mi life, u can hear u deaf
ye me know u right but u nah need fi left
ye me know u right but u nah need fi left

No comments: